ademakcan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok fazla ötelenmişsiniz. Yüz yüze görüşün, aksi halde şikayetçi olabilirsiniz.
Gerçi paranızı alsanız da şimdi kurs fiyatları çok uçtu.

Ters yapmaktansa alttan alıp yüz yüze görüşün, durumu izah etmelerini isteyin.
Hocam ne zaman arasam nazikçe anlatıyorum olayı arkadaşım 3 ayda ehliyetini fln aldı adam bana hep aynı şeyi diyor bakanlıktan sınav günü için sıra bekliyorsun diyor
Pazartesiden sonra birşey olmassa nereye şikayet edebiliriz ?