EmreUnl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam ne zaman arasam nazikçe anlatıyorum olayı arkadaşım 3 ayda ehliyetini fln aldı adam bana hep aynı şeyi diyor bakanlıktan sınav günü için sıra bekliyorsun diyor
Pazartesiden sonra birşey olmassa nereye şikayet edebiliriz ?
Savcılığa şikayet ediniz + cimer + meb.