Dostlar merhaba, üniversite ve iş güçten dolayı ehliyeti 1 sene erteledim ve 2024 şubat ayının 9. günü sürücü kursana gittim kaydımı yaptırdım.
Adam yazılı sınava martın sonuna doğru girersin dedi ve haziran oldu ben hiçbir yazılı sınava giremedim?
B EHLİYETİ VE A2 EHLİYETİNE KAYIT OLDUM TOPLAMDA 12.5 BİN TL'YE ANLAŞTIK TANIDIK OLDUĞU İÇİN TOPLAMDA 4.5 BİN TL ÖDEDİM GERİSİNİ YAZILIYA GİRMEDİM DİYE ÖDEMEDİM YOKSA HEPSİNİ ÖDERDİM
Adamı ne zaman arasam herşeyin hazır onaylandı bakanlık mı ne onay bekliyorsun sınav günü almak için. diğer kişiler var dolu diyip duruyor.

Dosyam açık bunu nasıl düzeltiriz? başka sürücü kursuna transfer yapabiliyormuyuz