Sizi tokatlıyorlar gibi anladım.
Evet bende öyle düşünüyorum arkadaşlarımda öyle fakat arkadaş 3 ayda ehliyetini fln aldı. Sırf kuzenimin çocukluk arkadaşı diye oraya kayıt oldum. Pazartesi Gidip Görüşeceğim telefonda nazik şekilde durumu ve olayı anlatıyorum arkadaşım 3 ayda aldı ben daha birşeye giremedim diye sürekli aynı şeyleri diyor diyorum paranın hepsini ödeyim öne alın onla alakası yok sınav günü için sıra bekliyorsun diyor.