Eskiden forumlarda öğrenci yetiştirirdim.
misal 10 kişilik grup alırdım. html eğitimine başlardım. İşte ödevler online ofline dersler ile eğitimi bitirirdim. Eğitim verdiğim için forum rankım çok yüksek olurdu.
böle bişi yine yapmak istiyorum forumda.
r10da bildiğiniz gibi r10 dışı grup ve bu tür etkinlikler yasak.
buna bir çare yokmu acaba.
r10a özel online eğitim
8
●338
- 11-05-2024, 21:45:22R10 disi grup yasak derken, konuyu bilmedigim icin soruyorum.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir egitim duyurusu yapip Zoom uzerinden online egitim veremiyor muyuz?
Gozlemledigim bazi kisilerin egitim (Wordpress LSM) online siteleri var ve buradan sitelerindeki egitimlerine ucret karsiligi musteri buluyorlar.
Yasak olan konuyu anlayamadim. - 11-05-2024, 21:48:36tüm grupla beraber ban yersiniz hocam.Messi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
eğitim satabilirsiniz ancak grup oluşturamassınız. - 11-05-2024, 22:09:15Daha önceden biz şu şekilde bir eğitim vereceğiz. Şu tarihte olacak
katılım ücretli-ücretsiz diye konu açanları görmüştüm. Hatta bende
forumun "bişi olmaz" tayfasını eğitmek için bu şeklide bir eğitim
planlıyordum. Var olan kuralın bu şekilde yorumlanacağını sanmıyorum.
Soralım bakalım. @Sazlon; @AbdullahAA; Hocam bu konuda bir
bilginiz var mıdır? Tek seans ya da program dahilinde canlı eğitim
hizmeti forumda satılabilir mi? - 11-05-2024, 22:12:00hocam işte muallakta kalıyor. çünkü nihayetinde böle bir eğitimde iyi yada kötü grup oluşturmak durumunda kalıyorsunuz. kötü niyetli biri eğitime katılıp ss alıp yönetime atsa direk bu kural nedeniyle ban yer gruptakiler.Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-05-2024, 22:21:37Benim bu kuralı yorumlama şeklimi yazayım o zaman.arenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
"R10 üzerinde anlaşıp toplanan bir grup şunu yaptı."
Şu nun yerine Hatay a deprem kolisi gönderdi yazıldığında
hiç bir problem yok.
Ama e devlet e saldırıda bulundu yazarsan r10 kapatılır.
Yöneticiler göz altına alınır. Vs. Vs.
Aynı şekilde forum içinden organize olup forum dışı bir
oluşum, wp-telegram-dc grubu kurulup bu oluşumun da
forum sayesinde olduğunu aleni bir şekilde duyurursan;
2 gün sonra forumun denetiminden uzak olup forum kaynaklı
oluşan bu grubun yaptığı her şeyden forumun da sorumlu
tutulmasına neden olabilirsin. Yani olumsuz bir vakada yukarıdaki
olay yaşanır.
Bunu önleyecek şekilde bir kural olduğunu düşünüyorum.
Forumda eğitim vermenin de belli kurallara tabi olmak kaydıyla
bunu ihlal etmeyeceğini düşünüyorum - 30-06-2024, 14:45:35aktif olarak eğitim veriyor musunuzarenpi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle