Eskiden forumlarda öğrenci yetiştirirdim.
misal 10 kişilik grup alırdım. html eğitimine başlardım. İşte ödevler online ofline dersler ile eğitimi bitirirdim. Eğitim verdiğim için forum rankım çok yüksek olurdu.

böle bişi yine yapmak istiyorum forumda.

r10da bildiğiniz gibi r10 dışı grup ve bu tür etkinlikler yasak.
buna bir çare yokmu acaba.