Eskiden forumlarda öğrenci yetiştirirdim.
misal 10 kişilik grup alırdım. html eğitimine başlardım. İşte ödevler online ofline dersler ile eğitimi bitirirdim. Eğitim verdiğim için forum rankım çok yüksek olurdu.
böle bişi yine yapmak istiyorum forumda.
r10da bildiğiniz gibi r10 dışı grup ve bu tür etkinlikler yasak.
buna bir çare yokmu acaba.
R10 disi grup yasak derken, konuyu bilmedigim icin soruyorum.
Bir egitim duyurusu yapip Zoom uzerinden online egitim veremiyor muyuz?
Gozlemledigim bazi kisilerin egitim (Wordpress LSM) online siteleri var ve buradan sitelerindeki egitimlerine ucret karsiligi musteri buluyorlar.
Yasak olan konuyu anlayamadim.