Daha önceden biz şu şekilde bir eğitim vereceğiz. Şu tarihte olacak
katılım ücretli-ücretsiz diye konu açanları görmüştüm. Hatta bende
forumun "bişi olmaz" tayfasını eğitmek için bu şeklide bir eğitim
planlıyordum. Var olan kuralın bu şekilde yorumlanacağını sanmıyorum.
Soralım bakalım.
@Sazlon;
@AbdullahAA; Hocam bu konuda bir
bilginiz var mıdır? Tek seans ya da program dahilinde canlı eğitim
hizmeti forumda satılabilir mi?