Daha önceden biz şu şekilde bir eğitim vereceğiz. Şu tarihte olacak
katılım ücretli-ücretsiz diye konu açanları görmüştüm. Hatta bende
forumun "bişi olmaz" tayfasını eğitmek için bu şeklide bir eğitim
planlıyordum. Var olan kuralın bu şekilde yorumlanacağını sanmıyorum.
Soralım bakalım.
@Sazlon;
@AbdullahAA; Hocam bu konuda bir
bilginiz var mıdır? Tek seans ya da program dahilinde canlı eğitim
hizmeti forumda satılabilir mi?
hocam işte muallakta kalıyor. çünkü nihayetinde böle bir eğitimde iyi yada kötü grup oluşturmak durumunda kalıyorsunuz. kötü niyetli biri eğitime katılıp ss alıp yönetime atsa direk bu kural nedeniyle ban yer gruptakiler.