hocam işte muallakta kalıyor. çünkü nihayetinde böle bir eğitimde iyi yada kötü grup oluşturmak durumunda kalıyorsunuz. kötü niyetli biri eğitime katılıp ss alıp yönetime atsa direk bu kural nedeniyle ban yer gruptakiler.
Benim bu kuralı yorumlama şeklimi yazayım o zaman.
"R10 üzerinde anlaşıp toplanan bir grup
şunu yaptı."
Şu nun yerine Hatay a deprem kolisi gönderdi yazıldığında
hiç bir problem yok.
Ama e devlet e saldırıda bulundu yazarsan r10 kapatılır.
Yöneticiler göz altına alınır. Vs. Vs.
Aynı şekilde forum içinden organize olup forum dışı bir
oluşum, wp-telegram-dc grubu kurulup bu oluşumun da
forum sayesinde olduğunu aleni bir şekilde duyurursan;
2 gün sonra forumun denetiminden uzak olup forum kaynaklı
oluşan bu grubun yaptığı her şeyden forumun da sorumlu
tutulmasına neden olabilirsin. Yani olumsuz bir vakada yukarıdaki
olay yaşanır.
Bunu önleyecek şekilde bir kural olduğunu düşünüyorum.
Forumda eğitim vermenin de belli kurallara tabi olmak kaydıyla
bunu ihlal etmeyeceğini düşünüyorum