• 08-05-2024, 11:58:14
    #10
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    harbi şimdi baktımda Cezanın kesildiği il SAKARYA yazıyor adres İSTANBUL
    Aynen hocam.

    Feri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fahri Trafik Müfettişi adı altındaki kişilerin başka şehirlerde ceza kesemeyeceklerine dair Yargıtay kararı var, bulunduğunuz yer adliyesine giderek Sulh Ceza Hakimliği'ne itirazda bulunun.
    Burada yer alan haberi okuyabilirsiniz. Yargıtay 7. Ceza Dairesi'nin bu yönde emsal kararları var, araştırıp bulabilirseniz itiraz dilekçeniz ekine bu karar örneklerinden ekleyebilirsiniz.
    Teşekkürler hocam, mecburi olarak bu cezaya itiraz da bulunacağım. Uyap üzerinden de oluyor sanırım fakat Detsis no istemekte tam olarak onu çözemedim.
  • 08-05-2024, 11:59:01
    #11
    burakbabursah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fahri trafik müfettişinin başka ilde ceza kesmesi hukuka aykırı. Sulh Ceza'ya itiraz dilekçenizi iletirseniz iptal edilir. İtiraz etmeseniz de 1 ay içinde 1.506₺'nin %75'ini ödüyorsunuz yani 1.129,5₺.
    Evet hocam cezayı ödedim indirimli şekilde. Fakat itiraz da bulunmam gerekiyor.
  • 08-05-2024, 12:25:33
    #12
    ChatGPT & Lisans Ürünleri
    İhbar üzerine yazmışlar sanırım, yapılan açıklamaya göre yorum yaptım. Diğer arkadaşların da dediği üzere yasakmış, ben de bilmiyordum öğrenmiş bulundum.
    Geçmiş olsun, itiraz etmeyi unutmayın.
  • 08-05-2024, 14:27:31
    #13
    Bende geçen 4060 tl yedim eve evrak gelince mecbur ödedim
  • 08-05-2024, 21:07:15
    #14
    Kurumsal PLUS
    Cezayi yiyoruz da bunu nerden ödeyeceğiz 1 aydır sisteme düşmedi interaktif vergiden bakıyorum orda da çıkmıyor
  • 08-05-2024, 21:26:06
    #15
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezayi yiyoruz da bunu nerden ödeyeceğiz 1 aydır sisteme düşmedi interaktif vergiden bakıyorum orda da çıkmıyor
    Tunanak seri no var mı elinizde
  • 08-05-2024, 21:27:42
    #16
    Kurumsal PLUS
    ElmasMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tunanak seri no var mı elinizde
    Evet öyle yapınca odeyebiliyorum ama seri noyu farklı girsemde ödeme çıkıyor o yüzden tereddütte kaldım 1 numara farklı girsek ödeme çöpe gidecek.
  • 08-05-2024, 21:31:49
    #17
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet öyle yapınca odeyebiliyorum ama seri noyu farklı girsemde ödeme çıkıyor o yüzden tereddütte kaldım 1 numara farklı girsek ödeme çöpe gidecek.
    Serino farklı yazınca çıkmaması lazım, doğru yerden bakmıyor olmama ihtimaliniz nedir

    Ayda en az 3 ceza ödediğim için az çok anlar olduk 🤣🤣
  • 08-05-2024, 21:34:28
    #18
    Kurumsal PLUS
    ElmasMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Serino farklı yazınca çıkmaması lazım, doğru yerden bakmıyor olmama ihtimaliniz nedir

    Ayda en az 3 ceza ödediğim için az çok anlar olduk 🤣🤣
    Özellikle baktım noyu salladim yinede ödeme çıktı birde tebliğ tarihinin hatırlamadığım için ödemek istemedim ptt ye gidip olmazsa mecbur noyu girip ödeyeceğim.

    Anlamadığım normalde hemen çıkardı ceza banka ile öderdik artık neden gözükmedigi.