• 08-05-2024, 11:43:06
    #1
    Merhabalar,
    Bağcılar / İSTANBUL'da ceza yediğim yerin cezası nasıl Sakarya'dan kesiliyor? Normal mi bu durum?

  • 08-05-2024, 11:44:28
    #2
    Fahri Trafik Müfettişleri kesmiş hocam cezayı
  • 08-05-2024, 11:47:06
    #3
    ee yasaklanmamış mıydı bu şekilde ceza
  • 08-05-2024, 11:49:57
    #4
    KadirKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fahri Trafik Müfettişleri kesmiş hocam cezayı
    HasretDevrim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ee yasaklanmamış mıydı bu şekilde ceza
    Kaldırım işgali adı altında ceza kesmiş. Az buz da değil. Mecbur ödemek zorunda kaldım da nasıl itiraz da bulunacağım hocam ben buna.
  • 08-05-2024, 11:49:59
    #5
    Hocam SAKARYA'da FTM çoktur dikkatli olun, geçmiş olsun
  • 08-05-2024, 11:51:52
    #6
    kSalih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam SAKARYA'da FTM çoktur dikkatli olun, geçmiş olsun
    Ceza yediğim yer İstanbul ama hocam.
  • 08-05-2024, 11:52:56
    #7
    serkanhzl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ceza yediğim yer İstanbul ama hocam.
    harbi şimdi baktımda Cezanın kesildiği il SAKARYA yazıyor adres İSTANBUL
  • 08-05-2024, 11:56:34
    #8
    🔎 WhoisTR.net
    Fahri Trafik Müfettişi adı altındaki kişilerin başka şehirlerde ceza kesemeyeceklerine dair Yargıtay kararı var, bulunduğunuz yer adliyesine giderek Sulh Ceza Hakimliği'ne itirazda bulunun.
    Burada yer alan haberi okuyabilirsiniz. Yargıtay 7. Ceza Dairesi'nin bu yönde emsal kararları var, araştırıp bulabilirseniz itiraz dilekçeniz ekine bu karar örneklerinden ekleyebilirsiniz.
  • 08-05-2024, 11:57:52
    #9
    Fahri trafik müfettişinin başka ilde ceza kesmesi hukuka aykırı. Sulh Ceza'ya itiraz dilekçenizi iletirseniz iptal edilir. İtiraz etmeseniz de 1 ay içinde 1.506₺'nin %75'ini ödüyorsunuz yani 1.129,5₺.