Bu nasıl bir trafik cezasıdır?
24
●1.288
- 09-05-2024, 00:30:54Sakaryada arabayı sürerken 1 milyon kere düşünün. Allahın dan bulurlar umarım. Türkiyeyi gezen biri olarak en çok ceza yediğim yerdir Sakarya. Bela bir yerdir. Düzce ve Sakarya. Hız sınırları 70 dolu her yerde!
- 09-05-2024, 10:02:09Hocam, bu siteden beyanlı ile ödemeye tıklayıp MB ile başlayan seri numarası ile ödeme yapabilirsiniz. MB'yi girince otomatik tutar çıkıyor.Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Maalesef ki hocam, böyle bir şeyin mümkün olmaması lazım.Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet hocam, iki teker. Bir dükkana girip, çıkalım demeden yemişiz.fungan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sakarya değil ki hocam, cezanın yazıldığı il Sakarya. Ama ceza yeri İstanbulSpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaldırım üstünde park halindeydi ne yazık ki. Oda saniyelik, dakikalık diyebilirim. O süreç arasında yazılmış.t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ödemesini yaptık hocam, sıra itiraz da.Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-05-2024, 11:24:26Türkiye'den çıkarken sınır çıkışından önce 50 km sınırı olan saçma bölgeler var. "yurtdışına çıkış yapanlardan bir miktar tahsilat yapma" gibi bir kafa ile sanıyorum buradaki düzenleme yapılmış. dümdüz yol şehir vs ilçe köy yok. bomboş yol 50 km ile kilometrelerce gitmeniz gerekiyor. 1 defa kandım burada tabi. artık aracın hız sabitlemesini alıp 50 km ye mal gibi gidiyorum. bu büyük bir suistimal ve kötüniyettir.
tam da bu olmuş. Ama itiraz edersen silineceğini düşünüyorum.