• 08-05-2024, 21:37:06
    #19
    Bu FTM her neyse tamamen kaldırılması gerekiyor. Yazık nerdeyse canı sıkılıyor oturuyor sandalyeye başlıyor önüne gelene yazmaya. Yazık kardeşim bu millet çöpten toplamıyor parayı.
  • 08-05-2024, 22:58:18
    #20
    Madde 66 bakınca "Bisiklet, elektrikli skuter, motorlu bisiklet ve motosiklet sürücülerinin uyması gereken kurallara uymamak” diye yazıyor. Ceza 2 tekerli vasıtamı acaba?
  • 09-05-2024, 00:30:54
    #21
    Sakaryada arabayı sürerken 1 milyon kere düşünün. Allahın dan bulurlar umarım. Türkiyeyi gezen biri olarak en çok ceza yediğim yerdir Sakarya. Bela bir yerdir. Düzce ve Sakarya. Hız sınırları 70 dolu her yerde!
  • 09-05-2024, 00:34:53
    #22
    Örneğin dayın var Sakarya'da FTM, seni İstanbul'da kaldırım işgali yaparken görmüş demiş ki dayı şuna acıma kes tam da bu olmuş. Ama itiraz edersen silineceğini düşünüyorum.

    Kaldırımdan mı gittin motorla?
  • 09-05-2024, 06:58:17
    #23
    En Kaliteli Yazılımcı ⭐⭐⭐
    Haksız ceza diyemediğinize göre, sistemin açığından yararlanmak yerine ödemeyi ve itiraz etmemeyi deneyebilirsiniz.
  • 09-05-2024, 10:02:09
    #24
    Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cezayi yiyoruz da bunu nerden ödeyeceğiz 1 aydır sisteme düşmedi interaktif vergiden bakıyorum orda da çıkmıyor
    Hocam, bu siteden beyanlı ile ödemeye tıklayıp MB ile başlayan seri numarası ile ödeme yapabilirsiniz. MB'yi girince otomatik tutar çıkıyor.

    Defineci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu FTM her neyse tamamen kaldırılması gerekiyor. Yazık nerdeyse canı sıkılıyor oturuyor sandalyeye başlıyor önüne gelene yazmaya. Yazık kardeşim bu millet çöpten toplamıyor parayı.
    Maalesef ki hocam, böyle bir şeyin mümkün olmaması lazım.

    fungan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Madde 66 bakınca "Bisiklet, elektrikli skuter, motorlu bisiklet ve motosiklet sürücülerinin uyması gereken kurallara uymamak” diye yazıyor. Ceza 2 tekerli vasıtamı acaba?
    Evet hocam, iki teker. Bir dükkana girip, çıkalım demeden yemişiz.

    SpyQuality adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sakaryada arabayı sürerken 1 milyon kere düşünün. Allahın dan bulurlar umarım. Türkiyeyi gezen biri olarak en çok ceza yediğim yerdir Sakarya. Bela bir yerdir. Düzce ve Sakarya. Hız sınırları 70 dolu her yerde!
    Sakarya değil ki hocam, cezanın yazıldığı il Sakarya. Ama ceza yeri İstanbul

    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Örneğin dayın var Sakarya'da FTM, seni İstanbul'da kaldırım işgali yaparken görmüş demiş ki dayı şuna acıma kes tam da bu olmuş. Ama itiraz edersen silineceğini düşünüyorum.

    Kaldırımdan mı gittin motorla?
    Kaldırım üstünde park halindeydi ne yazık ki. Oda saniyelik, dakikalık diyebilirim. O süreç arasında yazılmış.

    Denokaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haksız ceza diyemediğinize göre, sistemin açığından yararlanmak yerine ödemeyi ve itiraz etmemeyi deneyebilirsiniz.
    Ödemesini yaptık hocam, sıra itiraz da.
  • 09-05-2024, 11:24:26
    #25
    Türkiye'den çıkarken sınır çıkışından önce 50 km sınırı olan saçma bölgeler var. "yurtdışına çıkış yapanlardan bir miktar tahsilat yapma" gibi bir kafa ile sanıyorum buradaki düzenleme yapılmış. dümdüz yol şehir vs ilçe köy yok. bomboş yol 50 km ile kilometrelerce gitmeniz gerekiyor. 1 defa kandım burada tabi. artık aracın hız sabitlemesini alıp 50 km ye mal gibi gidiyorum. bu büyük bir suistimal ve kötüniyettir.