Türkiye'den çıkarken sınır çıkışından önce 50 km sınırı olan saçma bölgeler var. "yurtdışına çıkış yapanlardan bir miktar tahsilat yapma" gibi bir kafa ile sanıyorum buradaki düzenleme yapılmış. dümdüz yol şehir vs ilçe köy yok. bomboş yol 50 km ile kilometrelerce gitmeniz gerekiyor. 1 defa kandım burada tabi. artık aracın hız sabitlemesini alıp 50 km ye mal gibi gidiyorum. bu büyük bir suistimal ve kötüniyettir.