Betrayal_13 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Evet öyle yapınca odeyebiliyorum ama seri noyu farklı girsemde ödeme çıkıyor o yüzden tereddütte kaldım 1 numara farklı girsek ödeme çöpe gidecek.
Serino farklı yazınca çıkmaması lazım, doğru yerden bakmıyor olmama ihtimaliniz nedir

Ayda en az 3 ceza ödediğim için az çok anlar olduk 🤣🤣