ElmasMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Serino farklı yazınca çıkmaması lazım, doğru yerden bakmıyor olmama ihtimaliniz nedir

Ayda en az 3 ceza ödediğim için az çok anlar olduk 🤣🤣
Özellikle baktım noyu salladim yinede ödeme çıktı birde tebliğ tarihinin hatırlamadığım için ödemek istemedim ptt ye gidip olmazsa mecbur noyu girip ödeyeceğim.

Anlamadığım normalde hemen çıkardı ceza banka ile öderdik artık neden gözükmedigi.