İhbar üzerine yazmışlar sanırım, yapılan açıklamaya göre yorum yaptım. Diğer arkadaşların da dediği üzere yasakmış, ben de bilmiyordum öğrenmiş bulundum.
Geçmiş olsun, itiraz etmeyi unutmayın.