• 03-04-2024, 16:41:48
    #19
    registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben teşekkür ederim.
    yazmak okumaktan geçiyor bunu unutmayın.
    günlük okuma rutininiz nedir
    eğer yazacağım diyorsanız okumanız lazım. yani küp içindekini sızdırır derlerya atalar. o nedenle bol bol okumamız lazım.
    birde bu konu ile ilgili kitap yazı makale ile hemdem olmak lazım.

    2013 yılında bir kurgu-politik-tarihi bir kitap yazayım diye işe başladım.
    karakterler, olay örgüsü , akışlar vb herşey hazır. 70 sayfa yazdım. o gün bu gündür bitecek. (kişisel problmelerden dolayı devam edemedim)
    Allah nasip ederse bitirmeyi düşünüyorum.
    kitap yazmak bir tutku işidir. Ben okumayı seviyorum ama çok okumuyorum artık başlamam gerektiğini düşündüm ve elif şafak aşk kitabını okuyorum şu anda
  • 03-04-2024, 16:45:11
    #20
    Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kitap yazmak bir tutku işidir. Ben okumayı seviyorum ama çok okumuyorum artık başlamam gerektiğini düşündüm ve elif şafak aşk kitabını okuyorum şu anda
    elif şafak'ın kalemi iyidir. betimlemeleri yerinde kullanır.
    okumaya devam
    benimde
    ayşe kulin- Aylin bitti. gece seslerini okuyorum.
    onunda kalemi güzel.
  • 03-04-2024, 16:47:47
    #21
    registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    elif şafak'ın kalemi iyidir. betimlemeleri yerinde kullanır.
    okumaya devam
    benimde
    ayşe kulin- Aylin bitti. gece seslerini okuyorum.
    onunda kalemi güzel.
    suç ve ceza aldım onu da okuyacağım bakalım. Saol ama sanırım yazmayı bırakmam lazım beceremiyorum.😂
  • 03-04-2024, 16:49:35
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Güzel.
  • 03-04-2024, 16:51:28
    #23
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel.
    Emin misin eleştirecek bir şey bulamadın mı yahu
  • 03-04-2024, 16:54:52
    #24
    Üyeliği durduruldu
    Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Emin misin eleştirecek bir şey bulamadın mı yahu
    Dalga mı geçiyorsun arkadaşım sen? Hem konu açıyorsun yazdıklarım nasıl olmuş diyorsun. Soru soruyorsun insanlar burada görüşlerini belirtmek ile yükümlü ise bende güzel diye bir not düşüyorum ve dalga geçer gibi cümle kuruyorsun. Madem ki hoşunuza gitmedi o zaman yanıt vermeyin yada bu gibi konu açmayın O halde!
  • 03-04-2024, 16:56:52
    #25
    OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dalga mı geçiyorsun arkadaşım sen? Hem konu açıyorsun yazdıklarım nasıl olmuş diyorsun. Soru soruyorsun insanlar burada görüşlerini belirtmek ile yükümlü ise bende güzel diye bir not düşüyorum ve dalga geçer gibi cümle kuruyorsun. Madem ki hoşunuza gitmedi o zaman yanıt vermeyin yada bu gibi konu açmayın O halde!
    Niye bu kadar olumsuz yaklaştın ki ben sadece eleştirilmek istenen bir kişiyim. Yanlışlarımı ya da hatalarımı söylemeni isterdim. Kötü bir şey söylemedim.