registan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yazdıklarım nasıl olmuş?
24
●578
- 03-04-2024, 16:41:48kitap yazmak bir tutku işidir. Ben okumayı seviyorum ama çok okumuyorum artık başlamam gerektiğini düşündüm ve elif şafak aşk kitabını okuyorum şu anda
- 03-04-2024, 16:45:11elif şafak'ın kalemi iyidir. betimlemeleri yerinde kullanır.Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
okumaya devam
benimde
ayşe kulin- Aylin bitti. gece seslerini okuyorum.
onunda kalemi güzel. - 03-04-2024, 16:47:47suç ve ceza aldım onu da okuyacağım bakalım. Saol ama sanırım yazmayı bırakmam lazım beceremiyorum.😂registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2024, 16:51:28Emin misin eleştirecek bir şey bulamadın mı yahuOzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2024, 16:54:52Üyeliği durdurulduDalga mı geçiyorsun arkadaşım sen? Hem konu açıyorsun yazdıklarım nasıl olmuş diyorsun. Soru soruyorsun insanlar burada görüşlerini belirtmek ile yükümlü ise bende güzel diye bir not düşüyorum ve dalga geçer gibi cümle kuruyorsun. Madem ki hoşunuza gitmedi o zaman yanıt vermeyin yada bu gibi konu açmayın O halde!Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-04-2024, 16:56:52Niye bu kadar olumsuz yaklaştın ki ben sadece eleştirilmek istenen bir kişiyim. Yanlışlarımı ya da hatalarımı söylemeni isterdim. Kötü bir şey söylemedim.OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle