registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben teşekkür ederim.
yazmak okumaktan geçiyor bunu unutmayın.
günlük okuma rutininiz nedir
eğer yazacağım diyorsanız okumanız lazım. yani küp içindekini sızdırır derlerya atalar. o nedenle bol bol okumamız lazım.
birde bu konu ile ilgili kitap yazı makale ile hemdem olmak lazım.

2013 yılında bir kurgu-politik-tarihi bir kitap yazayım diye işe başladım.
karakterler, olay örgüsü , akışlar vb herşey hazır. 70 sayfa yazdım. o gün bu gündür bitecek. (kişisel problmelerden dolayı devam edemedim)
Allah nasip ederse bitirmeyi düşünüyorum.
kitap yazmak bir tutku işidir. Ben okumayı seviyorum ama çok okumuyorum artık başlamam gerektiğini düşündüm ve elif şafak aşk kitabını okuyorum şu anda