registan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
elif şafak'ın kalemi iyidir. betimlemeleri yerinde kullanır.
okumaya devam
benimde
ayşe kulin- Aylin bitti. gece seslerini okuyorum.
onunda kalemi güzel.
suç ve ceza aldım onu da okuyacağım bakalım. Saol ama sanırım yazmayı bırakmam lazım beceremiyorum.😂