Makalehizmetiii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kitap yazmak bir tutku işidir. Ben okumayı seviyorum ama çok okumuyorum artık başlamam gerektiğini düşündüm ve elif şafak aşk kitabını okuyorum şu anda
elif şafak'ın kalemi iyidir. betimlemeleri yerinde kullanır.
okumaya devam
benimde
ayşe kulin- Aylin bitti. gece seslerini okuyorum.
onunda kalemi güzel.