OzeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dalga mı geçiyorsun arkadaşım sen? Hem konu açıyorsun yazdıklarım nasıl olmuş diyorsun. Soru soruyorsun insanlar burada görüşlerini belirtmek ile yükümlü ise bende güzel diye bir not düşüyorum ve dalga geçer gibi cümle kuruyorsun. Madem ki hoşunuza gitmedi o zaman yanıt vermeyin yada bu gibi konu açmayın O halde!
Niye bu kadar olumsuz yaklaştın ki ben sadece eleştirilmek istenen bir kişiyim. Yanlışlarımı ya da hatalarımı söylemeni isterdim. Kötü bir şey söylemedim.