geçenlerde rte bi açıklama yapmıştı işte anayasaya göre tekrar aday olamıyorum,mecburen bu benim son seçimim filan dedi.sonra bahceli çıkıp bırakma bizi filan diye arka çıktı derken meclis başkanıydı sanırım,birisi çıkıp "yasaya göre aday olamayacak ama meclis erken seçim kararı alırsa,tekrar aday olabilecek" dedi.büyük ihtimalle erken seçim olacaktır bu yüzden.