Anket Erken seçim gelir mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 491
Erken seçim gelir mi?
Gelir
%41,14 (202 Oy)
Gelmez
%58,86 (289 Oy)
  • 31-03-2024, 21:08:54
    #46
    Bu sonuçlara göre iktidar dışarıdaki pirince gitmeyi göze alamaz zira evdeki bulgurdan olacağının muhtemelen farkındadır. Büyükşehirlerde ise Belediye başkanlıkları dışında belediye meclis üyeliklerinde de çoğunluğu kaptırdılar ve artık sırf başkanlar başarılı olmasın diye meclis oylamaları ile engelleme yapma imkanları da azaldı.. bu ülke için en hayırlısı olacak gibi görünüyor.
  • 31-03-2024, 21:18:52
    #47
    Ajiba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu sonuçlara göre iktidar dışarıdaki pirince gitmeyi göze alamaz zira evdeki bulgurdan olacağının muhtemelen farkındadır. Büyükşehirlerde ise Belediye başkanlıkları dışında belediye meclis üyeliklerinde de çoğunluğu kaptırdılar ve artık sırf başkanlar başarılı olmasın diye meclis oylamaları ile engelleme yapma imkanları da azaldı.. bu ülke için en hayırlısı olacak gibi görünüyor.
    Çok takip etmedim. İBB de meclis çoğunluğu muhalefet mi aldı.
    2019 da meclis çoğunluğu iktidarda olduğu için, İBB başkanının getirdiği birçok projeyi red oyu veriyorlardı.
  • 31-03-2024, 21:24:46
    #48
    Kurumsal PLUS
    Olası bı erken seçim ve iktidar değişikliğinde parlementer sisteme geri dönülür mü buda önemli bence
  • 31-03-2024, 21:25:53
    #49
    Erken seçim olmasını isteriz ancak iktidarın bunu isteyeceğini hiç sanmıyorum. Kaybedecekleri bir yarışa girmezler. Malesef ki 2028'e kadar başımızdalar!
  • 31-03-2024, 22:02:45
    #50
    A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok takip etmedim. İBB de meclis çoğunluğu muhalefet mi aldı.
    2019 da meclis çoğunluğu iktidarda olduğu için, İBB başkanının getirdiği birçok projeyi red oyu veriyorlardı.
    Aynen şu anki duruma göre çoğunluk muhalefete geçmiş görünüyor.
  • 31-03-2024, 22:52:51
    #51
    Olmasın zamanında olsun.Olursa eğer mevcut iktidar aday olabiliyor diye biliyorum.Aday olamaması için zamanında olmasını istiyorum.Aday olamıyorsa eğer hemen yarın olsun sorun yok 🙂
  • 31-03-2024, 22:58:25
    #52
    geçenlerde rte bi açıklama yapmıştı işte anayasaya göre tekrar aday olamıyorum,mecburen bu benim son seçimim filan dedi.sonra bahceli çıkıp bırakma bizi filan diye arka çıktı derken meclis başkanıydı sanırım,birisi çıkıp "yasaya göre aday olamayacak ama meclis erken seçim kararı alırsa,tekrar aday olabilecek" dedi.büyük ihtimalle erken seçim olacaktır bu yüzden.
  • 31-03-2024, 23:04:43
    #53
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçenlerde rte bi açıklama yapmıştı işte anayasaya göre tekrar aday olamıyorum,mecburen bu benim son seçimim filan dedi.sonra bahceli çıkıp bırakma bizi filan diye arka çıktı derken meclis başkanıydı sanırım,birisi çıkıp "yasaya göre aday olamayacak ama meclis erken seçim kararı alırsa,tekrar aday olabilecek" dedi.büyük ihtimalle erken seçim olacaktır bu yüzden.
    Tam da bu yüz den istemiyorum mesela ben.Memleketimden çok istanbul ve ankaraya sevindim ben şu an kutlama yapıyorum chpli olmadigim halde helal olsun imamoğlu ve mansur başkana haramzadelere bırakmadı istanbulu ve ankarayi.Memleketimde de super gelişme oldu tokatta.
  • 31-03-2024, 23:06:41
    #54
    Ben şaşırdım açıkçası sonuçlara. Her ne kadar iki tarafı da desteklemesem de ben de olumlu bakıyorum. Erken seçimin onaylanacağını sanmıyorum. Ama tekrar aday olmak için her şeyi yapacaktır en az 3 yılı var gibi şuan.