konunun bence kitlenmesi gerek artık, çok fazla okumadan yorum atan, burada daha neye oy verdiğini bilmeyen idrak edemeyen insanlar var, burayı görmüş geçirmiş, kalburüstü insanlar olarak bilirdik, burada bile hayal kırıklığına uğradım, çok değil 4-5 post sonra kavga kaos çıkmaya başlar erkenden kilitleyin derim.