Yerel secim degil mi bu secim? Hangi meclisin cogunlugunu aliyor?
ben arkadaşın adına cevap vereyim şunu kastetmiş olabilir, belediye meclisi, çoğunluk hangi partideyse "seçtiğin parti" başkanda olsa, iş yaptırmaz, oy çıkartmaz, sürekli itiraz eder bi şekilde taş koydurur. o yüzden belediye meclis üyelerininde hangi partiden çoğunluğu olduğu çok önemli, onu demek istiyor sanırım, bence haklıda.