Ben şaşırdım açıkçası sonuçlara. Her ne kadar iki tarafı da desteklemesem de ben de olumlu bakıyorum. Erken seçimin onaylanacağını sanmıyorum. Ama tekrar aday olmak için her şeyi yapacaktır en az 3 yılı var gibi şuan.