geçenlerde rte bi açıklama yapmıştı işte anayasaya göre tekrar aday olamıyorum,mecburen bu benim son seçimim filan dedi.sonra bahceli çıkıp bırakma bizi filan diye arka çıktı derken meclis başkanıydı sanırım,birisi çıkıp "yasaya göre aday olamayacak ama meclis erken seçim kararı alırsa,tekrar aday olabilecek" dedi.büyük ihtimalle erken seçim olacaktır bu yüzden.
Tam da bu yüz den istemiyorum mesela ben.Memleketimden çok istanbul ve ankaraya sevindim ben şu an kutlama yapıyorum chpli olmadigim halde helal olsun imamoğlu ve mansur başkana haramzadelere bırakmadı istanbulu ve ankarayi.Memleketimde de super gelişme oldu tokatta.