Bu sonuçlara göre iktidar dışarıdaki pirince gitmeyi göze alamaz zira evdeki bulgurdan olacağının muhtemelen farkındadır. Büyükşehirlerde ise Belediye başkanlıkları dışında belediye meclis üyeliklerinde de çoğunluğu kaptırdılar ve artık sırf başkanlar başarılı olmasın diye meclis oylamaları ile engelleme yapma imkanları da azaldı.. bu ülke için en hayırlısı olacak gibi görünüyor.
Çok takip etmedim. İBB de meclis çoğunluğu muhalefet mi aldı.
2019 da meclis çoğunluğu iktidarda olduğu için, İBB başkanının getirdiği birçok projeyi red oyu veriyorlardı.