merhaba bir şey sormak istiyorum ben Trendyol üzerinden çanta satışı yapıyorum aylık kazandığım tutar
1500-2000₺ vergi levham olduğu için her ay devlet benden Bağkur ödemesi 6000 TL ödeme istiyor bunun bir ayrıcalığı yok mu ben zaten o kadar kazanamıyorum bile aylık
küçük işletmeler Bağkur hakkında
7
●136
- 26-03-2024, 17:10:41bagkuru odemeewsde olur sigorta oluyor yainnur23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2024, 18:09:372019dan beri şahıs şirketim var hiç ödemedim . bu sürecte devlet hastanesine gittiğimde oldu , ameliyatta oldum hiç sorun yaşamadım ama her gittiğimde prim borcu falan filan diyip 10-20 tl para ödemek durumunda kalıyorumnur23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2024, 18:27:36Hocam eninde sonunda biriken borcu ödemek zorunda değil miyim?Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2024, 18:28:04ama birikiyor ödemek zorunlu diye biliyorumMisafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2024, 18:32:21Emekli olacağınız zaman tercih size bırakılır. Ödemek isterseniz ödeyin. SGK zorunludur ama Bağkur değil.nur23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 26-03-2024, 18:35:51Biriksede birşey olmaz. ilerde geriye dönük ödemek istersen ödersin , istemezsen ödemezsin . devlet yakana yapışmaz bunun için .nur23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle