nur23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba bir şey sormak istiyorum ben Trendyol üzerinden çanta satışı yapıyorum aylık kazandığım tutar
1500-2000₺ vergi levham olduğu için her ay devlet benden Bağkur ödemesi 6000 TL ödeme istiyor bunun bir ayrıcalığı yok mu ben zaten o kadar kazanamıyorum bile aylık
2019dan beri şahıs şirketim var hiç ödemedim . bu sürecte devlet hastanesine gittiğimde oldu , ameliyatta oldum hiç sorun yaşamadım ama her gittiğimde prim borcu falan filan diyip 10-20 tl para ödemek durumunda kalıyorum