merhaba bir şey sormak istiyorum ben Trendyol üzerinden çanta satışı yapıyorum aylık kazandığım tutar
1500-2000₺ vergi levham olduğu için her ay devlet benden Bağkur ödemesi 6000 TL ödeme istiyor bunun bir ayrıcalığı yok mu ben zaten o kadar kazanamıyorum bile aylık