nur23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam eninde sonunda biriken borcu ödemek zorunda değil miyim?
Emekli olacağınız zaman tercih size bırakılır. Ödemek isterseniz ödeyin. SGK zorunludur ama Bağkur değil.