nur23 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ama birikiyor ödemek zorunlu diye biliyorum
Biriksede birşey olmaz. ilerde geriye dönük ödemek istersen ödersin , istemezsen ödemezsin . devlet yakana yapışmaz bunun için .