2019dan beri şahıs şirketim var hiç ödemedim . bu sürecte devlet hastanesine gittiğimde oldu , ameliyatta oldum hiç sorun yaşamadım ama her gittiğimde prim borcu falan filan diyip 10-20 tl para ödemek durumunda kalıyorum
ama birikiyor ödemek zorunlu diye biliyorum