• 17-03-2024, 17:26:19
    #10
    backlinkmatik.com
    sosyal haklar
    insan haklari
    adalet
    saglik
    egitim

    falan filan?

    hayat kalitesi boyle euro kuruyla ölçülmez
  • 17-03-2024, 17:32:49
    #11
    SEOmuhendisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sosyal haklar
    insan haklari
    adalet
    saglik
    egitim

    falan filan?

    hayat kalitesi boyle euro kuruyla ölçülmez

    ince net kesin sonuçlu hastayım cevaplarına.

    öbür taraftan evet sorun ben almanya'da yaşıyorum.
    Burada kriz var kriz yağ bulamıyok marketlerde, doğal gaz yok evlerde, gelmeyin gelmeyin
  • 17-03-2024, 17:34:45
    #12
    backlinkmatik.com
    Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ince net kesin sonuçlu hastayım cevaplarına.

    öbür taraftan evet sorun ben almanya'da yaşıyorum.
    Burada kriz var kriz yağ bulamıyok marketlerde, doğal gaz yok evlerde, gelmeyin gelmeyin
    en gec 1 seneye ordayim ben de hocam canim kriz cekiyor, kıskanmak çekiyor, kurulu duzenim olmasa vallaha donerim demek cekiyor falan filan
  • 17-03-2024, 17:37:33
    #13
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşanır Sağlık açısından iyi eğitim açısından iyi amaç düzgün bir hayat sürmek kimse gidip lüks içinde yaşayayım demiyor hukuk adalet sağlıklı bir yaşam için gidiyorum diyor bir çok arkadaşım avrupada şuan gayette iyiler stresli bir hayatları yok yarın ne olacağı belli ev sahibi kafasına göre kira yükseltemiyor ekmeğin fiyatı uçmuyor daha bir çok şey yani
    Kim diyor sağlık açısından çok iyi ? İyi çalışanın düzgün bir hayatı olur ama devletten para alırsan oda yok. Sağlık konusunda Türkiye daha gelişmiş bir ülke. Bir mide ağrısı için 8 saat oturdum bekledim ☺
  • 17-03-2024, 17:38:48
    #14
    Kesinlikle yaşanır.
  • 17-03-2024, 18:35:28
    #15
    ScorpioN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim diyor sağlık açısından çok iyi ? İyi çalışanın düzgün bir hayatı olur ama devletten para alırsan oda yok. Sağlık konusunda Türkiye daha gelişmiş bir ülke. Bir mide ağrısı için 8 saat oturdum bekledim ☺

    Hocam tr gibi herşeye direk iğne yapmıyorlar Tr sağlık sistemi gelişmiş gösteriliyor fakat gün geçtikçe daha kötüye gidiyor eskiden tr de sağlık sistemi baya iyidi ama güncel durumda maslesef kötü ne kadar kabul etmesenizde öyle tüm çevrem sağlıkçı ve kendimde öyleyim
  • 17-03-2024, 21:36:58
    #16
    3k Euro alırsan o hesap geçerli tabi
  • 18-03-2024, 01:21:49
    #17
    okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tr gibi herşeye direk iğne yapmıyorlar Tr sağlık sistemi gelişmiş gösteriliyor fakat gün geçtikçe daha kötüye gidiyor eskiden tr de sağlık sistemi baya iyidi ama güncel durumda maslesef kötü ne kadar kabul etmesenizde öyle tüm çevrem sağlıkçı ve kendimde öyleyim
    Almanya sağlık konusunda Türkiye'den en az 10 kat kötü. Kardiyoloji randevusunu 2 yıl sonraya veriyorlar. Sabah ameliyat ediyorlar akşam çıkarıyorlar hastaneden. Doktor bulmak randevu bulmak neredeyse imkansız.Engelli hakları, hastalık izni vs bu konularda çok iyiler ama diğer sağlık konularında çok kötüler gerçekten. Ben son 2 senedir hastanelerin her türlüsünü gördüm Almanyada. 80 yaşında kadına stend taktılar, akşama çıkış verdiler. Eşim bakım gerektiren bir ameliyat oldu ( Türkiyede en az 1 hafta yatar) ertesi gün çıkardılar. Oğluma 2 yıldır fizik tedavi ve rehabilitasyon bulamıyorum. Kızımda kist var, kalsın zamanla geçer dediler, aldım Ukraynada ameliyat ettirdim, Ukraynalı doktor şok oldu bu kiste nasıl kalsın dediler diye. Daha çok örnek sayarım bitmez.
  • 18-03-2024, 01:44:25
    #18
    çok tanıdık var eski almanya değil diyorlar ama yinede buradan daha çok imkan vardır