okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tr gibi herşeye direk iğne yapmıyorlar Tr sağlık sistemi gelişmiş gösteriliyor fakat gün geçtikçe daha kötüye gidiyor eskiden tr de sağlık sistemi baya iyidi ama güncel durumda maslesef kötü ne kadar kabul etmesenizde öyle tüm çevrem sağlıkçı ve kendimde öyleyim
Almanya sağlık konusunda Türkiye'den en az 10 kat kötü. Kardiyoloji randevusunu 2 yıl sonraya veriyorlar. Sabah ameliyat ediyorlar akşam çıkarıyorlar hastaneden. Doktor bulmak randevu bulmak neredeyse imkansız.Engelli hakları, hastalık izni vs bu konularda çok iyiler ama diğer sağlık konularında çok kötüler gerçekten. Ben son 2 senedir hastanelerin her türlüsünü gördüm Almanyada. 80 yaşında kadına stend taktılar, akşama çıkış verdiler. Eşim bakım gerektiren bir ameliyat oldu ( Türkiyede en az 1 hafta yatar) ertesi gün çıkardılar. Oğluma 2 yıldır fizik tedavi ve rehabilitasyon bulamıyorum. Kızımda kist var, kalsın zamanla geçer dediler, aldım Ukraynada ameliyat ettirdim, Ukraynalı doktor şok oldu bu kiste nasıl kalsın dediler diye. Daha çok örnek sayarım bitmez.