Sfenky adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ince net kesin sonuçlu hastayım cevaplarına.

öbür taraftan evet sorun ben almanya'da yaşıyorum.
Burada kriz var kriz yağ bulamıyok marketlerde, doğal gaz yok evlerde, gelmeyin gelmeyin
en gec 1 seneye ordayim ben de hocam canim kriz cekiyor, kıskanmak çekiyor, kurulu duzenim olmasa vallaha donerim demek cekiyor falan filan