• 18-03-2024, 13:54:57
    #19
    Arkadaşlar ben yakın zamanda gitmek için uğraşan birisiyim size şöyle anlatayım. Türkiye'de kazandığım para ile ev araba vs alma olnağım neredeyse 0 landı. Bu sebeple Almanya yada Avusturya'ya gitmeyi planlıyorum. Çocuğum daha güzel ve kaliteli eğitim alır diye düşünüyorum. En azından iyi yiyip, iyi içebilirim ve iyi arabaya binebilirim. Biraz birikim yapabilirsem şayet Türkiye'den ev alabilirim. Sonuçta orada biriktirdiğin 1 € burada 35 ₺ demek oluyor. Benim düşüncelerim bu şekilde tercih size ait.
  • 18-03-2024, 14:51:22
    #20
    Bende Türkiyede doğup sonradan giden arkadaşlardanım yaklaşık 2 senedir yurtdışında yaşıyorum. Tabiki çok büyük zorlukları var ama kesinlikle taşınmanı tavsiye ederim.