Kim diyor sağlık açısından çok iyi ? İyi çalışanın düzgün bir hayatı olur ama devletten para alırsan oda yok. Sağlık konusunda Türkiye daha gelişmiş bir ülke. Bir mide ağrısı için 8 saat oturdum bekledim ☺
Hocam tr gibi herşeye direk iğne yapmıyorlar Tr sağlık sistemi gelişmiş gösteriliyor fakat gün geçtikçe daha kötüye gidiyor eskiden tr de sağlık sistemi baya iyidi ama güncel durumda maslesef kötü ne kadar kabul etmesenizde öyle tüm çevrem sağlıkçı ve kendimde öyleyim