okyanus1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşanır Sağlık açısından iyi eğitim açısından iyi amaç düzgün bir hayat sürmek kimse gidip lüks içinde yaşayayım demiyor hukuk adalet sağlıklı bir yaşam için gidiyorum diyor bir çok arkadaşım avrupada şuan gayette iyiler stresli bir hayatları yok yarın ne olacağı belli ev sahibi kafasına göre kira yükseltemiyor ekmeğin fiyatı uçmuyor daha bir çok şey yani
Kim diyor sağlık açısından çok iyi ? İyi çalışanın düzgün bir hayatı olur ama devletten para alırsan oda yok. Sağlık konusunda Türkiye daha gelişmiş bir ülke. Bir mide ağrısı için 8 saat oturdum bekledim ☺