• 06-03-2024, 21:46:36
    #1
    Benim aracım vardi. Ben bunu sattım adamlar üstüne almadı. 6 ay fln oldu trafik cezası vb yemişler

    Ben bu aracı nasıl baglatirim yasal olarak benim haberimde yok satım alıma dair belge yok
    Araç benim üstümde adamlar üstüne almıyor

    Çalıntı ihbarı versem sorun olurmu yoksa iş cozulmucek

    Borcuda var ödemiyor senet yok

    BMW 1.16D 2014 araç
  • 06-03-2024, 21:48:59
    #2
    Arabayı alıp parayı vermeyeni gördümde.
    Parayı verip arabayı almayanı ilk defa görüyorum.
    • efesy17
    efesy17 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 06-03-2024, 21:49:50
    #3
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arabayı alıp parayı vermeyeni gördümde.
    Parayı verip arabayı almayanı ilk defa görüyorum.

    Yaklaşık 400 bine yakın borcuda var ödemiyor başka araçtan
  • 06-03-2024, 21:50:00
    #4
    Adamı arayın gelin noterden aracı üzerinize alın trafk borcunu da ödeyin öyle işlem yapalım deyin. Yoksa çalıntı ihbarı vericem siz uğraşırsınız deyin kapatın. Koşa koşa gelirler. Yazılı olarak yapmayın bunu. Kanıt bırakmayın.
  • 06-03-2024, 21:51:30
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Hocam aynı sorun arkadaşımın başından geçti trafik cezaları vergisi sigortası herşeyi arkaşa kaldı en son arabayı otobanda yol kenarında bırakmışlardı polisler bulmuş otoparka çekmiş arabanın otoparkta olduğunu da haber vermediler 3 sene orada kalmış bütün ihaleler arkadaşa kalmıştı yani bilgin olsun.
  • 06-03-2024, 21:52:29
    #6
    UgurCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam aynı sorun arkadaşımın başından geçti trafik cezaları vergisi sigortası herşeyi arkaşa kaldı en son arabayı otobanda yol kenarında bırakmışlardı polisler bulmuş otoparka çekmiş arabanın otoparkta olduğunu da haber vermediler 3 sene orada kalmış bütün ihaleler arkadaşa kalmıştı yani bilgin olsun.
    Aracın bağlanması için ne yapabilirim
  • 06-03-2024, 21:54:29
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Hocam git savcılığa direk durumu anlat şikayette ya da çalıntı ihbarında bulun sen onları değil onlar seni arasın bence.

    MEDYABAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aracın bağlanması için ne yapabilirim
  • 06-03-2024, 21:56:21
    #8
    UgurCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam git savcılığa direk durumu anlat şikayette ya da çalıntı ihbarında bulun sen onları değil onlar seni arasın bence.
    Çalıntı ihbarı verince ticareti kanıtlarsa biz suçlu oluruz diye düşünüyorum aracı geri vermicem zaten nasıl baglatirim başına gelen nasıl çözmüş bilen biri lazım
  • 06-03-2024, 22:03:00
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Hocam araba zaten çalıntı gibi birşey adam hem arabayı almış hem parayı vermiyor. Sen yine bi savcılığa git hocam vakit kaybetmeden hiç olmadı orada seni yönlendirirler. Sadece trafik cezası olarak düşünme hocam araba bir olaya ya da kazaya karışsa yine muhatabı sen olacaksın.