Hocam araba zaten çalıntı gibi birşey adam hem arabayı almış hem parayı vermiyor. Sen yine bi savcılığa git hocam vakit kaybetmeden hiç olmadı orada seni yönlendirirler. Sadece trafik cezası olarak düşünme hocam araba bir olaya ya da kazaya karışsa yine muhatabı sen olacaksın.