UgurCelik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam aynı sorun arkadaşımın başından geçti trafik cezaları vergisi sigortası herşeyi arkaşa kaldı en son arabayı otobanda yol kenarında bırakmışlardı polisler bulmuş otoparka çekmiş arabanın otoparkta olduğunu da haber vermediler 3 sene orada kalmış bütün ihaleler arkadaşa kalmıştı yani bilgin olsun.
Aracın bağlanması için ne yapabilirim