Hocam aynı sorun arkadaşımın başından geçti trafik cezaları vergisi sigortası herşeyi arkaşa kaldı en son arabayı otobanda yol kenarında bırakmışlardı polisler bulmuş otoparka çekmiş arabanın otoparkta olduğunu da haber vermediler 3 sene orada kalmış bütün ihaleler arkadaşa kalmıştı yani bilgin olsun.