Benim aracım vardi. Ben bunu sattım adamlar üstüne almadı. 6 ay fln oldu trafik cezası vb yemişler

Ben bu aracı nasıl baglatirim yasal olarak benim haberimde yok satım alıma dair belge yok
Araç benim üstümde adamlar üstüne almıyor

Çalıntı ihbarı versem sorun olurmu yoksa iş cozulmucek

Borcuda var ödemiyor senet yok

BMW 1.16D 2014 araç