Benim aracım vardi. Ben bunu sattım adamlar üstüne almadı. 6 ay fln oldu trafik cezası vb yemişler
Ben bu aracı nasıl baglatirim yasal olarak benim haberimde yok satım alıma dair belge yok
Araç benim üstümde adamlar üstüne almıyor
Çalıntı ihbarı versem sorun olurmu yoksa iş cozulmucek
Borcuda var ödemiyor senet yok
BMW 1.16D 2014 araç