• 06-03-2024, 18:25:14
    #10
    GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende senin gibiydim. Aynı şekilde fabrika tarzı sevmediğim bir yerde çalışıyordum. Yeni evlenecektim ve hiç sevmiyordum fabrika tarzı yerleri. Zaten yapamıyordum da. Ancak ben evlenmeden önce bu tarz işleri bırakıp kendi işlerime yönelmek istedim. Evlendikten sonra daha zor olacaktı çünkü giderler bir hayli artacaktı. Dediğimi yaptım ve iyiki de yapmışım. Şuan sevdiğim işte çalışıyorum. Kafam rahat. Bütün işim bilgisayar. İnsan sevdiği işte başarılı olur.
    7ay oldu gireli hiç enerjim kalmadı ve hayatı put gibi yaşıyorum hiçbir şeyden zevk almıyorum.Normalde bir kaç uğraştığım iş modeli var ve kazanç elde ediyordum.Fabrikaya girdikten sonra ekstra olarak yaparım dedim fakat öyle bir pskolojideyim ki bilgisayarın başına geçmek dahi gelmiyor içimden tüm işlerimi salmış durumdayım.Ekstra garanti olarak kendi aracimla kuryelik yapayım hem diğer işlerimi yaparım hemde para biriktirip başka işlere atılırım diye düşündüm.Bir yandan kira derdim olmadığı için kafam rahat ama çevreden sürekli duyduğum sözlerden dolayı geriye çekiyorum kendimi.Ne güzel rahat iş birakilir mi maasli sigortali iş vs dendiği için sürekli hep arada kalıyorum
  • 06-03-2024, 18:26:19
    #11
    ClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konunun içinde düğün evlilik işi varsa kardeşim öyle risk alamazsın. Sen bu dediğini evlilik işin olmasa yapardın risk alır hazır işini bırakır kurye v.s denerdin. Şimdi öyle bir riske girdin kurye işi tutmadı nabıcan yuvan dağılır. Bir şey denemek istiyorsanda evliliği ertele tam düzenini kur öyle evlen.
    Şuan öyle bir imkanım yok eşyalar alındı düğün mekanı tutuldu vs. Şuan için zor birşey düğünü ertelemek o yüzden bende düğünden 5 6 ay sonra çıkmayı düşünüyorum
  • 06-03-2024, 18:27:21
    #12
    aelmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan öyle bir imkanım yok eşyalar alındı düğün mekanı tutuldu vs. Şuan için zor birşey düğünü ertelemek o yüzden bende düğünden 5 6 ay sonra çıkmayı düşünüyorum
    Hakkında hayırlısı olsun yapacak bir şey yok zaten sen kararını vermişsin
  • 06-03-2024, 18:30:12
    #13
    Ek işi arttırarak asgari ücret seviyesne çekmeye çalış. Eğer seni geçindirecek birikimin yoksa şu an işten ayrılman büyük bir risk olur.
  • 06-03-2024, 18:32:16
    #14
    Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ek işi arttırarak asgari ücret seviyesne çekmeye çalış. Eğer seni geçindirecek birikimin yoksa şu an işten ayrılman büyük bir risk olur.
    Normalde ek işlerime yoğunlaştığım zaman ortalama aylık 1000dolar bandında kazanıyordum fakat bu işe girdikten sonra mental olarak çok geriledim ve hiç bilgisayar başına geçmek istemiyor canım
  • 06-03-2024, 18:43:06
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Geçmişte Trendyol Go'da çalışmış birisi olarak yazıyorum. Böyle firmalarda çalışmanın avantajı çalışma saatini kendiniz belirliyorsunuz haftalık bir kotonız var örneğin 45 saat (part time) isterseniz günde 12 saat çalışarak 4 gün çalışıp 3 gün çalışmayabilirsiniz. Ama kazancınızı sistemde gördükçe daha çok çalışmak isteyeceğinize eminin en azından ilk bir kaç ay sonrasında sadece ekmek parası için çalıştığınızı düşünerek işe gideceksiniz. Kuryelikte çalıştığınız bölgede çok önemli ben Ankara/Çayyolu tarafında çalışmıştım trafikteki insanlar hoşgörülü ve kuryeleri önemsiyorlar o yüzden bu işe başlamak istiyorsanız iyi araştırın derim
  • 06-03-2024, 18:47:03
    #16
    aelmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Normalde ek işlerime yoğunlaştığım zaman ortalama aylık 1000dolar bandında kazanıyordum fakat bu işe girdikten sonra mental olarak çok geriledim ve hiç bilgisayar başına geçmek istemiyor canım
    Aylık bin dolar kazanırken neden fabrika işine girdiniz ki?
  • 06-03-2024, 18:54:15
    #17
    Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık bin dolar kazanırken neden fabrika işine girdiniz ki?
    Net kazanc değil hocam bazen 500 bazen 800 bazen ise 1000dolar arası oluyor ve isteme Nisan gibi muhabbetler olunca birde iş için alım olunca girmek istedim kendimi garantiye almak için.
  • 06-03-2024, 19:00:29
    #18
    aelmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    7ay oldu gireli hiç enerjim kalmadı ve hayatı put gibi yaşıyorum hiçbir şeyden zevk almıyorum.Normalde bir kaç uğraştığım iş modeli var ve kazanç elde ediyordum.Fabrikaya girdikten sonra ekstra olarak yaparım dedim fakat öyle bir pskolojideyim ki bilgisayarın başına geçmek dahi gelmiyor içimden tüm işlerimi salmış durumdayım.Ekstra garanti olarak kendi aracimla kuryelik yapayım hem diğer işlerimi yaparım hemde para biriktirip başka işlere atılırım diye düşündüm.Bir yandan kira derdim olmadığı için kafam rahat ama çevreden sürekli duyduğum sözlerden dolayı geriye çekiyorum kendimi.Ne güzel rahat iş birakilir mi maasli sigortali iş vs dendiği için sürekli hep arada kalıyorum
    Çok iyi anlıyorum hocam sizi durumumuz birebir aynıydı. Tek fark biraz sektör. Ben SEO ve Web tasarım gibi uzaktan işlere yöneldim. Aracım vardı onu sattım kendimi ve işlerimi geliştirmek için. 2 sene oldu o zaman 240 bine satmıştım. Şimdi oldu araç 600 - 700 bin. İstesem de alamam. Ama iyi ki cesaret edipte yapmışım diyorum. Biraz risk almak lazım hocam. Yoksa olmuyor. Kolay olmadı ama bir şekilde rayına giriyor