GreenLight adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
İşten çıksam mı bilmiyorum
22
●1.046
- 06-03-2024, 18:25:147ay oldu gireli hiç enerjim kalmadı ve hayatı put gibi yaşıyorum hiçbir şeyden zevk almıyorum.Normalde bir kaç uğraştığım iş modeli var ve kazanç elde ediyordum.Fabrikaya girdikten sonra ekstra olarak yaparım dedim fakat öyle bir pskolojideyim ki bilgisayarın başına geçmek dahi gelmiyor içimden tüm işlerimi salmış durumdayım.Ekstra garanti olarak kendi aracimla kuryelik yapayım hem diğer işlerimi yaparım hemde para biriktirip başka işlere atılırım diye düşündüm.Bir yandan kira derdim olmadığı için kafam rahat ama çevreden sürekli duyduğum sözlerden dolayı geriye çekiyorum kendimi.Ne güzel rahat iş birakilir mi maasli sigortali iş vs dendiği için sürekli hep arada kalıyorum
- 06-03-2024, 18:26:19Şuan öyle bir imkanım yok eşyalar alındı düğün mekanı tutuldu vs. Şuan için zor birşey düğünü ertelemek o yüzden bende düğünden 5 6 ay sonra çıkmayı düşünüyorumClassWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2024, 18:27:21Hakkında hayırlısı olsun yapacak bir şey yok zaten sen kararını vermişsinaelmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2024, 18:32:16Normalde ek işlerime yoğunlaştığım zaman ortalama aylık 1000dolar bandında kazanıyordum fakat bu işe girdikten sonra mental olarak çok geriledim ve hiç bilgisayar başına geçmek istemiyor canımMüneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2024, 18:43:06Üyeliği durdurulduGeçmişte Trendyol Go'da çalışmış birisi olarak yazıyorum. Böyle firmalarda çalışmanın avantajı çalışma saatini kendiniz belirliyorsunuz haftalık bir kotonız var örneğin 45 saat (part time) isterseniz günde 12 saat çalışarak 4 gün çalışıp 3 gün çalışmayabilirsiniz. Ama kazancınızı sistemde gördükçe daha çok çalışmak isteyeceğinize eminin en azından ilk bir kaç ay sonrasında sadece ekmek parası için çalıştığınızı düşünerek işe gideceksiniz. Kuryelikte çalıştığınız bölgede çok önemli ben Ankara/Çayyolu tarafında çalışmıştım trafikteki insanlar hoşgörülü ve kuryeleri önemsiyorlar o yüzden bu işe başlamak istiyorsanız iyi araştırın derim
- 06-03-2024, 18:47:03Aylık bin dolar kazanırken neden fabrika işine girdiniz ki?aelmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2024, 18:54:15Net kazanc değil hocam bazen 500 bazen 800 bazen ise 1000dolar arası oluyor ve isteme Nisan gibi muhabbetler olunca birde iş için alım olunca girmek istedim kendimi garantiye almak için.Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 06-03-2024, 19:00:29Çok iyi anlıyorum hocam sizi durumumuz birebir aynıydı. Tek fark biraz sektör. Ben SEO ve Web tasarım gibi uzaktan işlere yöneldim. Aracım vardı onu sattım kendimi ve işlerimi geliştirmek için. 2 sene oldu o zaman 240 bine satmıştım. Şimdi oldu araç 600 - 700 bin. İstesem de alamam. Ama iyi ki cesaret edipte yapmışım diyorum. Biraz risk almak lazım hocam. Yoksa olmuyor. Kolay olmadı ama bir şekilde rayına giriyoraelmas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle