7ay oldu gireli hiç enerjim kalmadı ve hayatı put gibi yaşıyorum hiçbir şeyden zevk almıyorum.Normalde bir kaç uğraştığım iş modeli var ve kazanç elde ediyordum.Fabrikaya girdikten sonra ekstra olarak yaparım dedim fakat öyle bir pskolojideyim ki bilgisayarın başına geçmek dahi gelmiyor içimden tüm işlerimi salmış durumdayım.Ekstra garanti olarak kendi aracimla kuryelik yapayım hem diğer işlerimi yaparım hemde para biriktirip başka işlere atılırım diye düşündüm.Bir yandan kira derdim olmadığı için kafam rahat ama çevreden sürekli duyduğum sözlerden dolayı geriye çekiyorum kendimi.Ne güzel rahat iş birakilir mi maasli sigortali iş vs dendiği için sürekli hep arada kalıyorum
Çok iyi anlıyorum hocam sizi durumumuz birebir aynıydı. Tek fark biraz sektör. Ben SEO ve Web tasarım gibi uzaktan işlere yöneldim. Aracım vardı onu sattım kendimi ve işlerimi geliştirmek için. 2 sene oldu o zaman 240 bine satmıştım. Şimdi oldu araç 600 - 700 bin. İstesem de alamam. Ama iyi ki cesaret edipte yapmışım diyorum. Biraz risk almak lazım hocam. Yoksa olmuyor. Kolay olmadı ama bir şekilde rayına giriyor