Geçmişte Trendyol Go'da çalışmış birisi olarak yazıyorum. Böyle firmalarda çalışmanın avantajı çalışma saatini kendiniz belirliyorsunuz haftalık bir kotonız var örneğin 45 saat (part time) isterseniz günde 12 saat çalışarak 4 gün çalışıp 3 gün çalışmayabilirsiniz. Ama kazancınızı sistemde gördükçe daha çok çalışmak isteyeceğinize eminin en azından ilk bir kaç ay sonrasında sadece ekmek parası için çalıştığınızı düşünerek işe gideceksiniz. Kuryelikte çalıştığınız bölgede çok önemli ben Ankara/Çayyolu tarafında çalışmıştım trafikteki insanlar hoşgörülü ve kuryeleri önemsiyorlar o yüzden bu işe başlamak istiyorsanız iyi araştırın derim