GreenLight adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bende senin gibiydim. Aynı şekilde fabrika tarzı sevmediğim bir yerde çalışıyordum. Yeni evlenecektim ve hiç sevmiyordum fabrika tarzı yerleri. Zaten yapamıyordum da. Ancak ben evlenmeden önce bu tarz işleri bırakıp kendi işlerime yönelmek istedim. Evlendikten sonra daha zor olacaktı çünkü giderler bir hayli artacaktı. Dediğimi yaptım ve iyiki de yapmışım. Şuan sevdiğim işte çalışıyorum. Kafam rahat. Bütün işim bilgisayar. İnsan sevdiği işte başarılı olur.
7ay oldu gireli hiç enerjim kalmadı ve hayatı put gibi yaşıyorum hiçbir şeyden zevk almıyorum.Normalde bir kaç uğraştığım iş modeli var ve kazanç elde ediyordum.Fabrikaya girdikten sonra ekstra olarak yaparım dedim fakat öyle bir pskolojideyim ki bilgisayarın başına geçmek dahi gelmiyor içimden tüm işlerimi salmış durumdayım.Ekstra garanti olarak kendi aracimla kuryelik yapayım hem diğer işlerimi yaparım hemde para biriktirip başka işlere atılırım diye düşündüm.Bir yandan kira derdim olmadığı için kafam rahat ama çevreden sürekli duyduğum sözlerden dolayı geriye çekiyorum kendimi.Ne güzel rahat iş birakilir mi maasli sigortali iş vs dendiği için sürekli hep arada kalıyorum