Müneccim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aylık bin dolar kazanırken neden fabrika işine girdiniz ki?
Net kazanc değil hocam bazen 500 bazen 800 bazen ise 1000dolar arası oluyor ve isteme Nisan gibi muhabbetler olunca birde iş için alım olunca girmek istedim kendimi garantiye almak için.